Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników działów handlowych. Celem szkolenia jest zapoznanie handlowców z możliwościami jakie daje im CRM w codziennej pracy i z prawidłową jego obsługą. Zakres szkolenia dostosowywany jest do warunków panujących w danej firmie. Handlowcy poznają możliwości oprogramowania, zalety wynikające z jego stosowania i skuteczne metody organizacji pracy z klientem.
Ramowy program szkolenia.
- Podstawowe informacje o CRM.
- Organizacja danych o kliencie.
- Planowanie działań wobec klienta.
- Planowanie działań wewnątrz firmy.
- Działanie na grupach klientów.
- Standaryzacja pracy.
- Ćwiczenia praktyczne.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi klienta, technik prezentacji i sprzedaży oraz z tworzenia i wdrażania oprogramowania CRM.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia na oprogramowaniu Klienta.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.