Szkolenie zamknięte Kategoria: Szkolenia otwarte

CRM dla handlowca

Kategoria: Szkolenia otwarte

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników działów handlowych. Celem szkolenia jest zapoznanie handlowców z możliwościami jakie daje im CRM w codziennej pracy i z prawidłową jego obsługą. Zakres szkolenia dostosowywany jest do warunków panujących w danej firmie. Handlowcy poznają możliwości oprogramowania, zalety wynikające z jego stosowania i skuteczne metody organizacji pracy z klientem.

 

Ramowy program szkolenia.

  1. Podstawowe informacje o CRM.
  2. Organizacja danych o kliencie.
  3. Planowanie działań wobec klienta.
  4. Planowanie działań wewnątrz firmy.
  5. Działanie na grupach klientów.
  6. Standaryzacja pracy.
  7. Ćwiczenia praktyczne.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi klienta, technik prezentacji i sprzedaży oraz z tworzenia i wdrażania oprogramowania CRM.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia na oprogramowaniu Klienta.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT