Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz kierowników działów handlowych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z możliwościami programu CRM jak i jego praktycznym wykorzystaniem. Przedstawia ono CRM nie tylko jako narzędzie w osiąganiu lepszych wyników, ale również jako metodę obsługi klienta i sposób organizacji pracy w firmie. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zorganizować przepływ informacji, stworzyć spójny dla firmy sposób obsługi klienta i raportowania wyników.
Ramowy program szkolenia.
- Podstawowe informacje o CRM i jego roli w zarządzaniu firmą.
- Organizacja danych klienta.
- Planowanie działań wobec pracowników.
- Praca na grupach klientów.
- Tworzenie procedur.
- Administracja programu CRM
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi klienta, technik prezentacji i sprzedaży oraz z tworzenia i wdrażania oprogramowania CRM.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia na oprogramowaniu Klienta.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.