Szkolenie zamknięte Kategoria: Szkolenia otwarte

CRM dla kadry zarządzającej

Kategoria: Szkolenia otwarte

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz kierowników działów handlowych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z możliwościami programu CRM jak i jego praktycznym wykorzystaniem. Przedstawia ono CRM nie tylko jako narzędzie w osiąganiu lepszych wyników, ale również jako metodę obsługi klienta i sposób organizacji pracy w firmie. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili zorganizować przepływ informacji, stworzyć spójny dla firmy sposób obsługi klienta i raportowania wyników.

 

Ramowy program szkolenia.

  1. Podstawowe informacje o CRM i jego roli w zarządzaniu firmą.
  2. Organizacja danych klienta.
  3. Planowanie działań wobec pracowników.
  4. Praca na grupach klientów.
  5. Tworzenie procedur.
  6. Administracja programu CRM

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi klienta, technik prezentacji i sprzedaży oraz z tworzenia i wdrażania oprogramowania CRM.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia na oprogramowaniu Klienta.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT