Podczas szkolenia omówione zostaną tradycyjne gatunki dziennikarskie pod kątem wykorzystania ich w Internecie. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak konstruować newsy, reportaże i felietony. Poznają metody zdobywania informacji i przetwarzania ich na materiały prasowe. Nauczą się również zarządzać treścią na stronie, dobierać multimedia oraz moderować dyskusję w komentarzach i na forum. Poznają też tajniki promocji kontentu w sieci z wykorzystaniem tzw. mediów społecznościowych, newsletterów, pozycjonowania oraz e-reklamy.
Ramowy program szkolenia.
- Dziennikarstwo prasowe a dziennikarstwo internetowe.
- Popularne gatunki dziennikarskie w sieci, czyli jak pisać w internecie?
- Zarządzanie kontentem na stronie.
- Pozyskiwanie treści ze źródeł zewnętrznych.
- Promocja treści w sieci.
- Tworzenie własnej społeczności wokół serwisu.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu dziennikarstwa internetowego, tworzenia serwisów informacyjnych oraz e-reklamy i e-marketingu.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia, zarządzanie treścią w serwisie na przykładzie systemów Joomla/Wordpress.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.