Szkolenie zamknięte Kategoria:

E-commerce

Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę e-commerce. Dowiedzą się jakie są wymogi prawne prowadzenia takiej działalności, jak dotrzeć do klienta, jak przyswajane są komunikaty przez użytkowników internetu, w jaki sposób stworzyć skuteczny przekaz. Poznają różnice pomiędzy USP, a OVP i będą potrafili stworzyć własne OVP dostosowane do specyfiki swojej oferty i potrzeb potencjalnego klienta. Poznają techniki promowania firmy za pomocą zarówno płatnych form reklamy, jak i narzędzi bezpłatnych. Dowiedzą się jak stawiać pierwsze kroki w e-commerce, aby zminimalizować ryzyko prowadzenia e-biznesu.

Ramowy program szkolenia.

1.Wprowadzenie do e-biznesu i e-commerce.

2. Wymogi prawne związane z e-commerce.

3. Jak pokazać się w sieci? Rodzaje stron internetowych.

4. Produkt, czyli co tak naprawdę sprzedajemy?

5. Jak dotrzeć do klienta – zasady tworzenia skutecznych komunikatów.

6. E-commerce jako forma aktywności w internecie.

7. Standardowe formy reklamy. 

8. Czym jest darmowa reklama i na ile jest skuteczna?

9. Content marketing – czyli jak pozyskać klienta treścią.

10. Marketing społecznościowy jako element skutecznego PR.

11. Kryzys w social mediach – czarny PR i nie tylko.

12. Niekonwencjonalne formy wykorzystania internetu w promowaniu produktów i usług.


Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi  ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu e - commerce.

 

Czas trwania: Szkolenie trzydniowe - 24 godziny dydaktyczne.

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu z prezentacją multimedialną, ćwiczeń z elementami case studies.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT