Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę e-commerce. Dowiedzą się jakie są wymogi prawne prowadzenia takiej działalności, jak dotrzeć do klienta, jak przyswajane są komunikaty przez użytkowników internetu, w jaki sposób stworzyć skuteczny przekaz. Poznają różnice pomiędzy USP, a OVP i będą potrafili stworzyć własne OVP dostosowane do specyfiki swojej oferty i potrzeb potencjalnego klienta. Poznają techniki promowania firmy za pomocą zarówno płatnych form reklamy, jak i narzędzi bezpłatnych. Dowiedzą się jak stawiać pierwsze kroki w e-commerce, aby zminimalizować ryzyko prowadzenia e-biznesu.
Ramowy program szkolenia.
1.Wprowadzenie do e-biznesu i e-commerce.
2. Wymogi prawne związane z e-commerce.
3. Jak pokazać się w sieci? Rodzaje stron internetowych.
4. Produkt, czyli co tak naprawdę sprzedajemy?
5. Jak dotrzeć do klienta – zasady tworzenia skutecznych komunikatów.
6. E-commerce jako forma aktywności w internecie.
7. Standardowe formy reklamy.
8. Czym jest darmowa reklama i na ile jest skuteczna?
9. Content marketing – czyli jak pozyskać klienta treścią.
10. Marketing społecznościowy jako element skutecznego PR.
11. Kryzys w social mediach – czarny PR i nie tylko.
12. Niekonwencjonalne formy wykorzystania internetu w promowaniu produktów i usług.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu e - commerce.
Czas trwania: Szkolenie trzydniowe - 24 godziny dydaktyczne.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu z prezentacją multimedialną, ćwiczeń z elementami case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.