Szkolenie E-mail marketing jest nauką formy nie tylko pozyskania nowych klientów, ale także podtrzymywania a nawet zacieśniania relacji z klientami już pozyskanymi.
Ramowy program szkolenia.
1. Pozyskiwanie i budowa bazy mailingowej – wskażemy Państwu profesjonalne programy ułatwiających budowanie bazy.
2. Zarządzanie bazą mailingową.
3. Podstawowe zasady przygotowania kampanii e-mail marketingowej.
4. Systemy analizy i nadzoru kampanii.
5. Opis procesu podtrzymywania relacji z Klientem poprzez e-mail marketing.
6. ”Wodotryski” w kampanii e-mail marketingowej.
7. Profesjonalne systemy wysyłki mass-mailingu.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu e-mail marketing.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin zegarowych.
Forma szkolenia: Szkolenie przyjmuje formę warsztatów oraz case study.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.