Szkolenie zamknięte Kategoria:

E-mail marketing dla profesjonalistów i właścicieli firm

Szkolenie jest skierowane do mikro, średnich i małych firm posiadających osoby odpowiedzialne za promocję firmy i jej wizerunek rynkowy i ma na celu przekazanie informacji o obecnie panujących zasadach zlecania, kreacji i wysyłki mailingów e-marketingowych. Szkolenie pozwoli na kompleksowe przygotowania osób odpowiedzialnych za promocję firmy do efektywnego prowadzenia kampanii e-mialingowych i jasnego raportowania i interpretowania otrzymanych wyników.

Ramowy program szkolenia.

1. Sposoby zdefiniowania potrzeby możliwej do reklamy i pożądanej akcji.

2. Konstrukcja i zawartości briefu.

3. Przygotowania strony i struktur firmowych na przyjęcie odpowiednich akcji klientów.

4. Zasady targetowania mailingu.

5. Nadzór nad produkcją mailingu.

6. Zasady konstrukcji profesjonalnego mailingu.

7. Oczekiwane efekty kampanii.

8. Mierzenie efektów kampanii.

9. Mierzenie efektów finansowych kampanii.

10. Powtórzenie kampanii i poprawki przed kolejna edycją.

11. Ważne zapisy w umowach reklamowych.
 

Informacja o prelegencie.
 

Ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu e -mail marketing.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 10 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Mini wykład, prezentacja PP, warsztaty grupowe + coaching indywidualny , scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy, analiza sukcesów – najczęstsze przyczyny sukcesów.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT