Szkolenie jest skierowane do pracowników działów handlowych - przedstawicieli handlowych/doradców klienta agentów rozliczeniowych oraz firm oferujących usługi terminali płatniczych.
Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych zasad sprzedaży, wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży, zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem, usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem metody C-Z-K, uświadomienie sobie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów i spotkań z klientem oraz wypracowanie standardów sprzedaży w swojej ofercie.
Ramowy program szkolenia.
1. Proces sprzedaży, – dlaczego klienci kupują?
2. Umiejętność prezentacji produktu, usługi.
3. Proces sprzedaży – zastrzeżenia klienta.
4. Proces sprzedaży – techniki finalizowania transakcji.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie prowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu sprzedaży terminali płatniczych.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone metodą warsztatową / realistyczny trening biznesowy/. Uczestnicy szkolenia pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie szkolenia sprawdzają na sobie skuteczność i efektywność działania poznawanej wiedzy.Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, dyskusja moderowana, casy study, psychodrama.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.