Szkolenie jest skierowane do wÅ‚aÅ›cicieli firm, specjalistów ds. marketingu, osób prowadzÄ…cych sklepy internetowe, osób zlecajÄ…cych dziaÅ‚ania promocyjne agencjom SEM oraz do wszystkich zainteresowanych ww. tematem.
Celem szkolenia jest założenie konta Google Analitycs oraz zdobycie wiedzy na temat:
- prowadzenia skutecznych działań w Internecie;
- tworzenia, odczytywania i analizy raportów;
- gromadzenia i interpretowania danych dostarczanych przez Google Analytics.
Ramowy program szkolenia.
1. Wprowadzenie do analityki w internecie.
2. Rozpoczęcie pracy z Google Analytics.
3. Najważniejsze raporty w Google Analytics.
4. Cele.
5. Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords.
6. Åšledzenie kampanii reklamowych.
7. Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics.
8. Niestandardowe implementacje Google Analytics.
9. Moduł Ecommerce.
10. Dowiedz się więcej o użytkownikach.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Google Analytics.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie przyjmuje formÄ™ warsztatów oraz case study.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.