Szkolenie jest skierowane do mikro, średnich i małych firm posiadających osoby odpowiedzialne za promocję firmy i jej wizerunek rynkowy i ma na celu przekazanie wiedzy na temat rodzajów kampanii reklamowych, metod ich rozliczania i raportowania efektywności, jak również przygotowanie ich na rozmowy z oferentami.
Ramowy program szkolenia.
1. Sposoby zdefiniowania potrzeby możliwej do reklamy i pożądanej akcji.
2. Konstrukcja i zawartości briefu.
3. Przygotowania strony i struktur firmowych na przyjęcie odpowiednich akcji klientów.
4. Rodzaje rozliczeń i modeli kampanii online.
5. Targetowanie kampanii i dobór serwisów oraz for reklamowych.
6. Nadzór nad produkcją formy reklamowej / serwisu/ aplikacji.
7. Oczekiwane efekty kampanii.
8. Mierzenie efektów kampanii.
9. Mierzenie efektów finansowych kampanii.
10. Analiza strumieni ruchu poprzez pryzmat efektywności i konwersji zgodnych z pożądaną akcją użytkownika.
11. Ważne zapisy w umowach reklamowych.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu internetowej kampani reklamowej.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 10 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia:Mini wykład, prezentacja PP, warsztaty grupowe + coaching indywidualny , scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy, analiza sukcesów – najczęstsze przyczyny sukcesów.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.