Szkolenie jest skierowane do przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, pracowników działów handlowych, menedżerów średniego szczebla, a także osób chcących opanować umiejętności efektywnego przekonywania innych.
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności z zakresu jasnego i precyzyjnego komunikowania się, etycznego wywierania wpływu na klienta celem skutecznego przekonania go do proponowanych rozwiązań oraz budowania trwałych relacji z klientem, a także zwiększenie świadomego wpływu na otoczenie.
Ramowy program szkolenia.
1. Komunikacja interpersonalna.
2. Perswazja i wywieranie wpływu.
3. Perswazja a manipulacja.
4. Trudne sytuacje komunikacyjne.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie prowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadzceniem z zakresu psychologii.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone metodą warsztatową / realistyczny trening biznesowy/. Uczestnicy szkolenia pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie szkolenia sprawdzają na sobie skuteczność i efektywność działania poznawanej wiedzy.80% czasu zajęć przeznaczone jest na: ćwiczenia indywidualne i zespołowe, dyskusję moderowaną, casy study, psychodramę diagnostyczną.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.