Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze specyfiką procesu komunikacji, przekazanie informacji nt. pojawiających się w procesie komunikacji utrudnień i przeszkód, ćwiczenie predyspozycji do radzenia sobie z pułapkami komunikacyjnymi i budowania dobrych relacji w komunikacji z wykorzystaniem proponowanych narzędzi, zapoznanie z typologią osobowości i specyfiką ”programu” informacyjnego ludzi, uświadomienie ich znaczenia dla skutecznej komunikacji, ćwiczenie umiejętności rozpoznawania własnego ”programu” informacyjnego oraz ”programów” innych osób, trenowanie i rozwój umiejętności poprawnego i efektywnego komunikowania się. Szkolenie skierowane do osób, które w działalności zawodowej zajmują się obsługą klienta, sprzedażą, prezentacją usług, itp. oraz tych wszystkich, którzy chcieliby doskonalić swoje umiejętności skutecznego porozumiewania się.
Program szkolenia.
2) Budowanie dobrych relacji w komunikacji.
3) Jak się porozumiewamy - poziomy komunikacji.
4) Słuchać by usłyszeć – aktywne słuchanie.
5) Typy komunikatów.
6) Informacja zwrotna – narzędzie skutecznego i trafnego przekazu.
7) ”Programy” informacyjne ludzi – typologia osobowości - klucz do lepszego rozumienia siebie i innych.
8) Podsumowanie.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu komunikacji interpersonalnej.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja, dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.