Komunikacja marketingowa nie jest prostym zadaniem. Większość koncernów prowadzi szerokie działania reklamowo-promocyjne dążąc do zwiększenia swoich udziałów i zdobycia jak największej liczby klientów. Reguły, które sprawdzają się na rynkach konsumpcyjnych nie mają w większości zastosowania na rynkach instytucjonalnych. Ostra konkurencja wymusza prowadzenie przemyślanych działań marketingowych. Nie tylko wielkość budżetu ale efektywne jego wykorzystanie świadczy o sukcesie przedsiębiorstwa. Szkolenie ma pomóc w opracowaniu komunikacji marketingowej i dostosowaniu jej do specyfiki firm działających na rynku B2B.
Program szkolenia.
I. Budowanie marki na rynku usług.
II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług.
III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B /BTL, targi, PR, event.
IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu komunikacja marketingowa na rynku B2B.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe – 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład oraz ćwiczenia.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.