Uczestnicy szkolenia będą mogli rozpoznać lojalnych pracowników w swojej organizacji oraz możliwości jak dalej ich motywować, aby ich zaangażowanie było na najwyższym poziomie. Uczestnicy dowiedzą się co faktycznie powoduje zadowolenie z pracy wśród załogi, a co natomiast frustrację. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do menedżerów średniego i wyższego szczebla, kierujących zespołami pracowniczymi.
Program szkolenia.
1. Główne przyczyny odchodzenia pracowników z organizacji.
2. Czy można przewidzieć odejście z firmy kluczowych pracowników?
3. Czynniki po stronie organizacji, pozwalające zatrzymać pracowników w firmie.
4. Po czym rozpoznać lojalnych pracowników a po czym, tych którzy planują rozstać się z organizacją?
5. W jaki sposób bezpośredni przełożony może zapobiec składaniu wypowiedzeń wśród swych podwładnych?
6. Badania satysfakcji pracowników w firmie jedną z metod diagnozowania co dzieje się w organizacji.
7. Kiedy pieniądze tracą zdolność zatrzymania pracownika w firmie?
8. Wpływ osobowości przełożonego na lojalność podległych mu ludzi.
9. Rola komunikacji firmowej w kształtowaniu postaw pracowniczych.
10. Różnice w postrzeganiu lojalności przez szefów i pracowników.
11. Czy ma sens przygotowywanie indywidualnych programów lojalnościowych?
12. Autoanaliza SWOT, czyli co ja jako menedżer mogę zrobić aby zapobiec odchodzeniu z firmy najlepszych pracowników?
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu lojalność pracownicza.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe – 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnego warsztatu, gdzie uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach grupowych i indywidualnych oraz swobodnych wypowiedziach na forum.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.