Szkolenie ma na celu:
- Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki na rynku;
- Określenie funkcji marketingu;
- Organizacja marketingu;
- Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego;
- Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej;
- Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego;
- Specyfika klienta w placówce medycznej;
- Obsługa klienta w placówce medycznej.
Ramowy program szkolenia.
1. Czym jest marketing w sektorze medycznym?
2. Wizerunek placówki medycznej – co się na niego składa i jak go skutecznie kreować?3. Uwarunkowania obsługi klienta placówki medycznej.
4. Jak sobie radzić z trudnym lub wymagającym klientem w placówce medycznej?
5. Style komunikowania się – typologia klienta w placówce medycznej.
6. Obsługa telefoniczna klienta.
7. Analiza firmy i jej otoczenia.
8. Narzędzia marketingu w sektorze medycznym – usługa medyczna jako produkt.
9. Produkt i cena na rynku.
10. Promocja i dystrybucja na rynku.
11. Pułapki marketingu usług medycznych – jaki ich unikać?
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi klienta w placówce medycznej.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.