WOMM, SEM, social media, kontekst, display, mailing, viral. Nic z tego nie rozumiesz? Nie szkodzi, jedno szkolenie wystarczy by zrozumieć. W ciągu dwóch dni dowiesz się jak wykorzystać te i inne narzędzia do promocji i budowania marki w Internecie.
Celem szkolenia jest przedstawienie Internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować instytucje, firmy, usługi, produkty, projekty, wydarzenia kulturalne i imprezy, a nawet pojedyncze osoby. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak zbudować i poprowadzić profesjonalną stronę internetową by zainteresować nią nie tylko internautów ale także wyszukiwarki. Poznają tajniki reklamy graficznej i kontekstowej. Zdobędą wiedzę na temat mailingu oraz promocji w wyszukiwarkach. Nauczą się również uprawiać skuteczny marketing szeptany w sieci i otrzymają wskazówki jak budować społeczność internetową wokół własnej marki.
Program szkolenia.
1. Strona internetowa jako podstawowe narzędzie e-marketingu.
2. Promocja przez reklamę internetową.
3. Mailing jako forma kontaktu z otoczeniem.
4. Podstawowe zasady pozycjonowania i promocji w wyszukiwarkach (SEM/SEO)
5. Kreowanie wizerunku w serwisach społecznościowych (case study).
6. Marketing wirusowy i szeptany w sieci (case study).
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketing i PR w Internecie.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz tzw. case study. Prowadzone jest na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.