Szkolenie jest skierowane do pracowników działu marketingu, osób planujących działania w Internecie, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Celem szkolenia jest:
- Poznanie sposobów użycia Internetu w działaniach marketingowych firmy.
- Nabycie umiejętności wykorzystania najpopularniejszych narzędzi promowania firmy w sieci i budowania jej wizerunku.
- Uzyskanie niezbędnej wiedzy do oceny efektów zrealizowanych działań.
Ramowy program szkolenia.
1. Czym jest marketing internetowy? Co daje firmie obecność w Internecie?
2. Rodzaje promocji w Internecie: reklamy standardowe czy SEM?
3. Tworzenie wizerunku firmy w sieci.
4. Marketing społecznościowy – social marketing.
5. Pozostałe formy wykorzystania Internetu w sprzedaży.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Marketing internetowy w biznesie.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone w formie wykładu, ćwiczeń, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.