Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Szkolenie skierowane jest do pracowników agencji reklamowych/interaktywnych, pracowników działów marketingu, sprzedaży itp.
Program szkolenia.
1. Co to jest marketing partyzancki? – charakterystyka.
2. Określenie relacji pomiędzy ”klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego.
4. Narzędzia marketingu partyzanckiego.
5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketingu partyzanckiego.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, konsultacje, warsztaty, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.