Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat marketingu w sektorze medycznym. Dzięki nim będą mogli swobodnie stosować narzędzia marketingu w praktyce. Ponadto dowiedzą się o specyfice działań marketingowych dla różnych produktów i usług.
Cele szkolenia:
- Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki na rynku.
- Określenie funkcji marketingu.
- Organizacja marketingu.
- Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego.
- Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej.
- Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego.
Ramowy program szkolenia.
1. Czym jest marketing w sektorze medycznym?
2. Wizerunek placówki medycznej – co się na niego składa i jak go skutecznie kreować?3. Plan marketingowy.
4. Analiza firmy i jej otoczenia.
5. Narzędzia marketingu w sektorze medycznym – usługa medyczna jako produkt.
6. Produkt i cena na rynku.
7. Promocja i dystrybucja na rynku. Pułapki marketingu usług medycznych – jaki ich unikać?
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketing usług medycznych.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.