Szkolenie ma na celu:
- Zdobycie wiedzy na temat marketingu niezbędnej do tworzenia spójnych komunikatów marketingowych.
- Otrzymanie kompletu narzędzi marketingowych dostosowanego do specyfiki NFZ.
- Nabycie umiejętności opracowywania planu marketingowego.
Ramowy program szkolenia.
2. Rola marketingu w sektorze publicznym.
3. Analiza organizacji i jej otoczenia.
4. Myślenie marketingowe.
5. Promocja i dystrybucja na rynku.
6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki.
7. Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji.
8. Plan marketingowy.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketing w sektorze publicznym.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.