Adresatami szkolenia są statystycy, marketingowcy, osoby z branży business intelligence, menadżerowie/wyższa kadra zarządzająca, pracownicy agencji badawczych.
Celem szkolenia będzie poznanie metod grupowania jako jednych z metod pozyskiwania wiedzy i eksploracji danych. Poznanie tych metod będzie polegało na wyuczeniu doboru technik grupowania do zastanego problemu biznesowego.
Ramowy program szkolenia.
Pokazane zostaną zastosowania analizy skupień.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Marketing.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Forma szkolenia będzie polegać na poznaniu teorii psychologicznych opisujących kontekst spostrzegania znaków towarowych i produktów. Szkolenie będzie polegało na aktywnej interakcji trener - uczestnicy podczas prowadzenia zajęć praktycznych...
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.