Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z teorią źródeł powstawania konfliktu na temat stresu i emocji, wskazanie zasad asertywności, asertywnych sposobów rekacji i potrenowanie reakcji w sytuacjach trudnych.
Program szkolenia:
- Co to są emocje? (definicja, rola, podział).
- Rozpoznawanie emocji własnych i innych ludzi.
- Rozumienie emocji, stresu i procesów emocjonalnych.
- Rola inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym.
- Emocje w komunikowaniu się.
- Kirowanie emocjami (techniki ułatwiające kierowanie emocjami).
- Szantaż emocjonalny pracownika wobec pozostałych członków zespołu.
- Skuteczne metody interwecji menadżera, roziwązywania niewłaściwych reakcji między pracownikami.
Informacje o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu stresu i asertywności.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin szkoleniowych.
Forma szkolenia: Ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach zadaniowych, gry zespołowe, studia przypadków, odegrywanie ról, analiza nagrań, coaching grupowy, dyskusje moderowane).
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.