Szkolenie jest skierowane do pracowników komórek sprzedażowych odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem.
Celem szkolenia jest:
- nabycie umiejętności negocjacyjnych w kontaktach z różnego typu klientem, zarówno z klientem zewnętrznym organizacji jak i klientem wewnętrznym, czyli współpracownikami;
- nabycie umiejętności poprawnego formułowania celów negocjacyjnych;
- poznanie wiedzy na temat stylów, strategii i taktyk negocjacyjnych;
- poznanie praktycznych wzorców neurolingwistycznych do wykorzystania w procesie negocjacji;
- trening umiejętności radzenia sobie ze sprzecznością interesów, a w konsekwencji z konfliktem;
- poznanie podstaw neuropsychologii, nowoczesnej wiedzy z zakresu funkcjonowania naszego umysłu;
- poznanie języka perswazji.
Ramowy program szkolenia.
Dzień pierwszy:
1. Wstęp.
2. Komunikacja w procesie negocjacji.
3. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów.
Dzień drugi:
1. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów - cd.
2. Język perswazji.
3. Bezludna wyspa.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu doradca klienta.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład interaktywny, ćwiczenia w małych grupach, ćwiczenia indywidualne, dyskusja, odgrywanie ról. Program szkoleniowy jest tak zaprojektowany, aby trening pozwalał na bieżące ćwiczenia właśnie poznanej wiedzy.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.