Szkolenie skierowane jest do osób które chcą:
• zwiększyć własną efektywność w relacjach biznesowych z klientami.
• odnaleźć swoje mocne strony.
• wzmocnić swoje mocne strony.
• być świadome swoich celów osobistych i zawodowych.
• świadomie dążyć do realizacji swoich celów z poczuciem motywacji i skuteczności.
• zwiększyć skuteczność i efektywność w motywowaniu siebie.
Celem szkolenia jest:
• dowiedzieć się jak kierować-zarządzać dobrymi relacjami z klientem, jakie czynniki decydują o skutecznym zarządzaniu relacjami i jak je wykorzystywać?
• planowanie budowania i utrzymania relacji z klientem.
• mechanizmy twoich emocji w procesie budowania kontaktu z drugą osobą.
• jak w łatwy i prosty sposób uzyskiwać przychylność ludzi w relacjach biznesowych.
• kształtowanie postawy proaktywnej relacjach handlowych.
• nabycie umiejętności odkrywania głównych motywatorów zakupu.
• poznanie przez uczestników nowych możliwości kreowania sprzedaży.
• nabycie umiejętności zastosowania mechanizmu wyobrażenia korzyści.
• nabycie umiejętności samokontroli i uzyskiwania pożądanych rezultatów w relacjach z klientem.
• jak radzić sobie z tzw. trudnym klientem?
• poznanie metod budowania wpływu w relacji z klientem.
Program szkolenia.
1. Strategie budowania dobrych relacji.
2. Kreowanie postawy proaktywnej.
3. Sztuka odkrywania głównych motywatorów – budowanie relacji jako proces.
4. Wpływ przekonań na nasze działanie.
5. Systemy reprezentacji w budowaniu relacji – strategie dopasowania i kalibracji.
6. Język jako filtr doświadczenia.
7. Język percepcji informacji i atrakcyjność informacji ze względu na sposoby kodowania.
8. Słuchanie i korzystanie z informacji zwrotnych.
9. Metaprogrogramy w relacjach biznesowych.
10. Zarządzanie osobistą efektywnością w relacjach.
11. Programowanie celów.
12. Umiejętność prowadzenia do celu techniką pytań.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu NLP w biznesie.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe – 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów i treningów. Uczestnicy pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania i wartości, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć mają możliwość sprawdzenia na sobie skuteczności i efektywności działania poznanej wiedzy, metod i narzędzi.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.