Cele szkolenia:
- Poznanie zasad obsługi klientów.
- Doskonalenie umiejętności psychospołecznych wpływających na wzrost skuteczności działania w obsłudze klientów.
- Rozwijanie postawy zorientowanej na klienta.
- Wypracowanie jednolitego standardu obsługi klientów.
Korzyści z uczestnictwa:
- Zwiększenie kultury obsługi klientów.
- Wzrost skuteczności działania w relacjach z klientami.
- Rozwijanie własnych zasobów i kompetencji zawodowych.
Program szkolenia:
- Budowanie wizerunku firmy.
- Jakość obsługi klienta.
- Efektywna rozmowa – jak szybko i sprawnie zadbać o klienta wewnętrznego zachowując najwyższą jakość obsługi.
Informacje o prelegencie:
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługa klienta.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Ćwiczenia indywdualne, zespołowe, grupowe, modelowanie, psychodrama, prezentacje, symulacje sytuacji zadaniowych, dyskusja, sesje plakatowe, kwestionariusz i testy oraz projekcja filmów szkoleniowych
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat po ukończeniu szkolenia.