Szkolenie jest skierowane do przyszłych agentów obsługi naziemnej i pasażerskiej.
Cel szkolenia:
Dla przygotowujących się do zawodu będą to na pewno niezbędne wskazówki, rady i podstawy tego typu pracy, a dla wybierających się w podróż samolotem mogą to być wytyczne do dobrej podróży.
Ramowy program szkolenia.
1. Początek podróży - podstawowa terminologia - omówienie, przykłady.
2. Różne przepisy linii lotniczych.
3. Obsługa klienta - zasady dobrej odprawy.
4. Utrudnienia.
5. Scenki sytuacyjne.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi naziemnej.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 3 godziny dydaktyczne.
Forma szkolenia: Głównie są to wykłady z omówieniem prezentacji multimedialnej, "burza mózgów”, dyskusje, praca w grupach, scenki sytuacyjne
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.