Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą poznać zasady prowadzenia przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Szkolenie skierowane jest do prezesów firm, członków zarządu, dyrektorów i menedżerów, osób odpowiedzialnych za PR i marketing oraz dla osób zainteresowanych CSR.
Celem szkolenia jest:
- Przekazanie praktycznej i aktualnej wiedzy o roli CSR w przedsiębiorstwie;
- Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez analizę potrzeb konsumentów oraz zwracanie przez nich uwagi na poza finansowe aspekty działalności firmy, takie jak wizerunek, rzetelność czy uczciwość;
- Wykształcenie umiejętności kierowania się nie tylko chęcią zysku, ale dostrzeżenie społecznego wymiaru firmy i jego oddziaływania na pracowników, klientów, społeczność lokalną oraz środowisko naturalne;
- Zdobycie wiedzy o sposobach łagodzenia sytuacji kryzysowych dzięki zastosowaniu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
Ramowy program szkolenia.
1. Analiza przedsiębiorstw działających w ramach CSR.
2. Zapoznanie się z wynikami badań na temat wykorzystywania przez firmy CSR w różnych regionach kraju.
3. Tworzenie strategii działań prospołecznych firmy.
4. Udział w warsztatach ukazujących możliwości łagodzenia sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie dzięki stosowaniu zasad CSR.
5. Prowadzenie rozmowy z instytucją ubiegającą się o wsparcie w ramach CSR.
Informacja o prelegencie.
Ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu CSR.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie ma charakter warsztatów i składa się z trzech części, w których zarówno znajdą się aspekty teoretyczne jak i praktyczne.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.