Adresatami szkolenia będą przedstawiciele samorządów, mieszkańcy oraz kadrowcy i inne osoby zainteresowane tematyką.
Celem szkolenia jest:
• Poznanie założeń tworzenia atrakcji turystycznych i zasad budowania markowych produktów turystycznych;
• Poznawanie nowych trendów w turystyce;
• Rozwój kompetencji w zakresie marketingu miejsca w zakresie marketingu produktów turystycznych;
• Strukturyzowanie współpracy w zakresie funkcjonowania produktów turystycznych na rynku turystycznym;
• Poznawanie zasad budowania silnej marki.
Ramowy program szkolenia.
Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące założenia programowe:
1. Produkt, oferta, destynacja turystyczna – tworzenie i rozwój.
2. Questing.
3. Geocaching.
4. Marketing produktu i miejsca - wizerunek a marka.
5. Warunki kluczowe dla rozwoju i funkcjonowania produktów turystycznych.
6. Profesjonalna Obsługa Turysty.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi Ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu usług turystycznych.
Czas trwania: Szkolenie trzydniowe - 24 godziny dydaktyczne.
Forma szkolenia: Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie wykładów: prezentacja multimedialna oraz części warsztatowej (50% wykładu, 50% ćwiczeń).
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.