Adresatami szkolenia są specjaliści oraz managerowie, którzy chcą nauczyć się planować i realizować kampanie reklamowe w dziedzinie copywritingu, skutecznie wykorzystywać techniki redakcji tekstów informacyjnych i promocyjnych oraz materiałów SEO. Celem szkolenia jest dostarczenie profesjonalnej i przede wszystkim praktycznej wiedzy w dziedzinie redakcji tekstów SEO, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Materiały szkoleniowe dostarczą informacji i pomocy naukowych gotowych do natychmiastowego wykorzystania. Dzięki warsztatom uczestnicy nauczą się:
- korzystać z prawa prasowego;
- samodzielnie przygotowywać spójną kampanię reklamową w dziedzinie copywritingu;
- przygotowywać teksty zgodnie z zasadami psychologii reklamy;
- redagować profesjonalne teksty SEO, uwzględniające nowe zasady wprowadzone przez Google;
- podnosić pozycję firmę w wyszukiwarkach Internetowych;
- realizować zadania w dziedzinie Social Media;
- redagować profesjonalne teksty na strony internetowe z zachowaniem zasad SEO;
- redagować: teksty reklam ATL, scenariusze BTL, reklamy Google Adwords, maile handlowe, informacje prasowe i wiele innych;
- korzystać z technik mechanicznej inspiracji copywriterskiej.
Program szkolenia dwudniowego.
I. Praktyczna teoria i praktyka w teorii.
1. Copyslang – słownictwo branżowe.
2. Ćwiczenie kreatywności copywriterskiej.
3. Zasady prawa autorskiego.
4. Psychologia copywritingu.
5. Technika komunikacji podczas realizacji projektu copywriterskiego.
6. SWAT Copywriting.
II. Before party.
1. Copywriting interview.
2. Benchmarking.
3. Spiżarnia Copywritera.
4. Kompatybilność z projektem graficznym.
5. Alternatywne możliwości realizacji projektu.
6. Tworzenie mapy projektu.
7. Drzewko copywritera.
8. Konsultacje i „badania opinii publicznej”.
III. ABC Copywriting’u.
1. System AIDA.
2. Unique Selling Proposition.
3. System KISS.
4. Proporcje przekazu: promocja a warstwa merytoryczna.
5. Teksty internetowe a teksty „drukowane”.
6. Redakcja żelaznych elementów.
7. Zasady wykorzystania słownictwa branżowego.
8. Wykorzystanie zapożyczeń językowych, symboli i znaków matematycznych w Copywritingu.
IV. SEO COPYWRITING.
1. Zasady i implementacja fraz kluczowych.
2. Kanały dystrybucji tekstów SEO.
3. Techniki budowanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.
4. System Panda.
V. Social Media.
1. Facebook.
2. Buzzmarketing.
VI. Zasady redakcji – ćwiczenia.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu copywriting.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Warsztaty.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.