Niezbędnym elementem pracy osób zarządzających reklamą jest pomiar efektywności działań reklamowych i promocyjnych. Brak wiedzy na temat skuteczności dotarcia reklamy do odbiorcy powoduje, że działamy często "po omacku", wydając pieniądze często w sposób mało efektywny. Dlatego też wiedza na temat metod pomiaru skuteczności reklamy i promocji ma kluczowe znaczenie w zarządzaniu komunikacją firmy. Dzięki tej wiedzy możemy uniknąć błędów, które mogą nas drogo kosztować. Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno - reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
Program szkolenia (do uzgodnienia).
1. Źródła wiedzy na temat rynku.
2. Metody i techniki badań bezpośrednich.
3. Dobór próby.
4. Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania.
5. Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań.
6. Analiza danych.
7. Rynek firm badawczych.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu promocji i reklamy.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studium przypadku.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.