Szkolenie prowadzone w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom jak budować pozytywne relacje z klientem, radzić sobie z emocjami i stresem. Taka forma przeprowadzenia zajęć umożliwi uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności. Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do przedstawicieli handlowych, pracowników obsługi klienta, urzędników itp.
Program szkolenia.
Dzień pierwszy:
1. Autoprezentacja i komunikacja, czyli robimy dobre pierwsze wrażenie.
2. Profesjonalna obsługa klienta.
3. Profesjonalna obsługa w praktyce – ćwiczenia.
Dzień drugi:
1. Rozmowa z klientem.
2. Jak sobie radzić z trudnym lub wymagającym klientem?
3. Wywieranie wpływu.
4. Stres w pracy – jak sobie z nim radzić?
5. Asertywność w pracy z klientem – trening.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu pracy z klientem.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja, warsztaty, dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.