Szkolenie jest skierowane do mikro, średnich i małych firm posiadających osoby odpowiedzialne za handel i sprzedaż i ma na celu uświadomienie uczestnikom siły jaką mogą wydobyć z prawidłowo przygotowanej i poprowadzonej prezentacji, oraz efektów sprzedażowych jaki mogą uzyskać w konsekwencji.
Ramowy program szkolenia
1. Brief dla prezentacji – oferta.
2. Kluczowe argumenty.
3. Kluczowe cele prezentacji.
4. Cele i potrzeby klienta.
5. Rodzaj prezentacji: interaktywna i czytana / prezentowana.
6. Obudź entuzjazm i zaangażowanie.
7. Plan prezentacji.
8. Estetyka i copywriting.
9. Timeing.
10. Pewność siebie podczas wystąpień publicznych.
11. Radzenie sobie ze stresem przy audytorium do 1 - do 1000 uczestników.
12. Interakcja ze słuchaczami podczas prezentacji.
13. Podsumowanie i Follow up.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu prezentacji.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 10 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Mini wykład, prezentacja PP, warsztaty grupowe + coaching indywidualny , scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy, analiza sukcesów – najczęstsze przyczyny sukcesów.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia