Szkolenie skierowane do osób zainteresowanych praktycznym utrwaleniem lub podniesieniem swoich umiejętności zawodowych w pracy asystencko-sekretarskiej, podstaw prawa, administracji publicznej i logistyki, redagowania korespondencji prywatnej i służbowej. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników biurowych, chcących zapoznać się szczegółowo z zasadami organizacji i funkcjonowania kancelarii i sekretariatu.
Program szkolenia.
I . Zagadnienia organizacyjno-porządkowe.
1. Sekretariat i kancelaria w strukturze organizacyjnej firmy.
2. Obieg dokumentów służbowych oraz ochrona informacji.
3. Prawa i obowiązki pracownika biurowego.
4. Zasady etyki zawodowej pracownika biurowego.
5. Wizerunek firmy i jej kontakty z otoczeniem.
II. Zagadnienia prawno-ekonomiczne.
6. Procedury załatwiania spraw służbowych.
7. Budowa i tworzenie aktów prawnych, pism prywatnych i służbowych.
8. Omówienie wariantów postępowania w określonych sytuacjach w pracy biurowej.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu profesjonalnej asystentki i sekretarki.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja multimedialna, warsztaty, dyskusja, ćwiczenia grupowe.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia