Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych, budowanie wizerunku profesjonalnego partnera w długotrwałych relacjach z klientem, poznanie aktywnych metod sprzedaży, technik wpływu społecznego oraz zachowań asertywnych. Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników niższego szczebla placówek usługowych, w szczególności do osób młodych, przygotowujących się do pracy jako przedstawiciele handlowi oraz osób pracujących w dziale sprzedaży i obsługi klienta.
Program szkolenia.
Program szkolenia zakłada kilka bloków tematycznych (w zależności od potrzeby szkoleniowej, mozliwość rozwinięcia danego bloku).
1) Przygotowanie do pracy.
2) Kontakt telefoniczny z klientem.
3) Pierwsze spotkanie z klientem.
4) Trudne sytuacje w kontaktach handlowych.
5) Domykanie kontaktu handlowego.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu przedstawicielstwa handlowego.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja i dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.