Warsztaty z reklamy to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się tworzenia skutecznego i efektywnego komunikatu reklamowego. Poznają psychologię reklamy i nauczą się wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce.
Cel szkolenia:
- zdobycie wiedzy na temat tworzenia perswazyjnych komunikatów reklamowych;
- pobudzenie kreatywności w tworzeniu komunikatu reklamowego;
- nabycie umiejętności projektowania całościowej kampanii reklamowej i jej wdrażania oraz kontroli.
Program szkolenia:
1. Podstawowe informacje z zakresu reklamy i copywritingu: definicje, teorie.
2. Psychologia reklamy i copywritingu.
3. Briefing.
4. Tworzenie kreatywnej reklamy.
5. Planowanie dobrej kampanii reklamowej.
6. Reklama alternatywna.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu reklamy.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.