Szkolenie jest adresowane do wszystkich zainteresowanych pogłębieniem swojej wiedzy z zakresu autoprezentacji i savoir - vivre w biznesie.
Cele szkolenia.
- Poznanie zasad efektywnej autoprezentacji,
- Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir -vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym,
- Przekazanie uczestnikom najważniejszych zasad savoir - vivre w pracy,
- Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych,
- Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie,
- Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie,
- Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała,
- Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie.
- Pozna zasady efektywnej prezentacji,
- Nauczy się, co zrobić, aby być postrzeganym profesjonalnie i budzić w słuchaczach autorytet,
- Zapozna się z podstawami oraz historią savoir vivre,
- Pozna zasady dotyczące profesjonalnego stroju w biznesie,
- Będzie potrafił efektywnie zaprezentować swoją osobę,
- Zwiększy swoje zdolności radzenia sobie z tremą,
- Pozna reguły dotyczące zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie,
- Udoskonali swoją wiedzę na temat zachowania przy stole podczas różnorakich okazji biznesowych,
- Zorientuje się co zrobić, aby nie popełnić gafy i faux pas.
Ramowy program szkolenia.
- Pojęcie i istota filozofii savoir – vivre.
- Wizerunek w biznesie– autoprezentacja.
- Kreowanie image’u własnej osoby w kontekście wykonywanego zawodu i obowiązków.
- Uświadomienie dotychczasowych nawyków sprzyjających korzystnej autoprezentacji oraz obszarów wymagających poprawy.
- Umiejętność doboru optymalnych rozwiązań w celu poprawy własnego wyglądu.
- Ubiór w biznesie - czyli "Jak cię widzą, tak cię piszą".
- Uświadomienie istoty mowy ciała – zachowania niewerbalne.
- Gadżety w trakcie spotkań.
- Umiejętność usunięcia niekorzystnych gestów.
- Właściwe przygotowanie i publiczne prezentowanie wypowiedzi.
- Umiejętność radzenia sobie z tremą.
- Powitanie – zasady podawania ręki.
- Przedstawianie gości/ współpracowników/ klientów.
- Spotkania i przyjęcia.
- Kolacje i bankiety – zachowania przy stole.
- Prowadzenie rozmów biznesowych podczas wspólnych posiłków.
- Wyjazdy służbowe, przyjmowanie delegacji.
- Wpadki i gafy.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu savoir vivre w biznesie.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykład, dyskusja, symulacje.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.