Szkolenie jest skierowane do do wszystkich grup biznesowych, dla których ważna jest dobra autoprezentacja i mają częsty kontakt z klientem. Są to m.in.: prezesi firm, managerowie, bankowcy, handlowcy, specjaliści PR i konsultanci.
Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak należy zachować się w relacjach biznesowych, jakie są różnice między relacjami biznesowymi a towarzyskimi, jak uniknąć lub wybrnąć z niewygodnych sytuacji oraz jak sprawić, by relacje z kontrahentami były bardziej pozytywne. Wystąpienia publiczne przestaną być przykrą koniecznością, za to staną się motywującym wyzwaniem.
Ramowy program szkolenia.
1. Podstawowe zasady savoir vivre w biznesie.
2. Savoir vivre w biurze.
3. Savoir vivre podczas spotkań.
4. Mowa ciała a savoir vivre.
5. Kultura języka jako istotny element wizerunku.
6. Zasady wystąpień publicznych – kreowanie wizerunku.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu savoir vivre w biznesie.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 4 godziny dydaktyczne.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami interaktywnymi, w sposób czyniący szkolenie przyjemnym, a jednocześnie pożytecznym doświadczeniem.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.