Szkolenie jest skierowane do osób, które obsługują sekretariat i pragną poszerzyć posiadane kompetencje oraz do osób, które rozpoczynają prace w sekretariacie.
Celem szkolenia jest dostarczanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do pracy w sekretariacie. Poprawa umiejętności z zakresu komunikacji, perspektyw zawodowych, budowa profesjonalnego wizerunku, profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikacyjnych, podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Ramowy program szkolenia.
1. Biznesowy savoir-vivre - etykieta i protokół dyplomatyczny.
2. Profesjonalny wizerunek, kompletowanie garderoby, ochrona wizerunku w świetle prawa.
3. Komunikacja werbalna i poza werbalna. Bariery w komunikacji i sposoby ich eliminacji.
4. Rozwiązywanie konfliktów, radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
4. Profesjonalne korzystanie z nowoczesnych technik komunikowania się. Aspekty prawne korzystania z pocztowej skrzynki imiennej w pracy.
5. Podstawowe zasady prowadzenia korespondencji biznesowej.
6. Zarządzanie wizytówkami.
7. Zarządzanie czasem - analiza dnia pracy.
8. Metody skutecznego planowania czasu - Zasada Pareto.
9. Zasady formułowaniu celu min. SMART.
10. Podsumowanie i zebranie dobrych praktyk.
Informacja o prelegencie.
Szkolenia poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu pracy w sekretariacie.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 5 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład połączony z prezentacją multimedialną, moderowana dyskusja, analiza przypadków, praca w grupach, praktyczne ćwiczenia.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.