Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, pracowników działów handlowych i osób odpowiedzialnych za negocjowanie umów i finalizowanie sprzedaży.
Celem szkolenia jest:
- Poznanie podstawowych technik wywierania wpływu,
- Poznanie sposobów na budowanie relacji z klientami,
- Nabycie umiejętności szybkiego i fachowego reagowania na obiekcje klienta,
- Opanowanie umiejętności praktycznego zastosowania metod zamykania sprzedaży.
Ramowy program szkolenia.
1. Profesjonalizm sprzedawcy.
2. Techniki wywierania wpływu na klienta.
3. Proces sprzedaży i pojawianie się zastrzeżeń.
4. Pojęcie zastrzeżeń i obiekcji klienta.
5. Sposoby reagowania na zastrzeżenia.
6. Techniki zamykania sprzedaży.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie prowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu sprzedaży.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone metodą warsztatową / realistyczny trening biznesowy/. Uczestnicy szkolenia pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie szkolenia sprawdzają na sobie skuteczność i efektywność działania poznawanej wiedzy.80% czasu zajęć przeznaczone jest na: ćwiczenia indywidualne i zespołowe, dyskusję moderowaną, casy study, psychodramę diagnostyczną.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.