Czy widziałeś siebie gdy prowadzisz rozmowę handlową lub negocjacje?
Czy wiesz jak odczytać emocje rozmówcy po uścisku dłoni?
Czy wiesz, że wybór miejsca przy stole jest sygnałem nastawienia do negocjacji z Tobą?
Czy Twoi partnerzy będą mieć skrupuły przed wykorzystaniem mowy ciała w negocjacjach i rozmowie handlowej?
W trakcie negocjacji lub spotkania handlowego rozmówca podświadomie analizuje wiele elementów niewerbalnych. Wypowiadane słowa to tylko 7 procent oceny komunikatu, który odbiera każdy klient. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą mogli szybciej i profesjonalnie przekazywać ofertę Firmy, a także skutecznie prezentować usługi i produkty. Zdobędą też wiedzę jak bronić się przed manipulacją.
Korzyści dla uczestników:
- Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała partnerów biznesowych i ich nastawienia.
- Przećwiczenie umiejętności prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy ciała.
- Nauczenie się wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w negocjacjach i podczas rozmowy handlowej.
- Zdobycie wiedzy, jak obronić się przed partnerami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania.
- Opracowanie, poprawienie, doprecyzowanie własnej autoprezentacji.
Ramowy program szkolenia.
Szkolenie z wykorzystaniem kamery i rejestracją warsztatów z rozmowy handlowej.
Jaki mam styl prezentowania produktów i usług przed klientem?
Mowa ciała handlowca i managera. Mowa ciała klientów.
Operowanie głosem podczas rozmowy handlowej.
Jak pokazać bez słów jak dobrym jesteś managerem i handlowcem? Manipulacja komunikacją niewerbalną.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu rozmowy handlowej.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.