Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.
Korzyści:
- Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media),
- Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych,
- Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku jednostek ochrony zdrowia w sieci.
Ramowy program szkolenia.
1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku jednostek ochrony zdrowia.
2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media.3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce.
4. Blogi i mikro blogi.
5. You Tube.
6. Skuteczna strategia marketingowe w social media.
7. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii.
8. Internetowy Public Relations.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu social media.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.