Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się sprzedażą produktów premium i marek luksusowych.
Celem szkolenia jest :
- poznanie pojęcia luksusu;
- zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta luksusowego;
- zwiększenie skuteczności zamykania sprzedaży produktów luksusowych;
- poznanie najskuteczniejszych techniki sprzedaży, dopasowanych do typu osobowości klienta luksusowego;
- zmiana własnej mentalności i nastawienia do sprzedaży produktów luksusowych.
Ramowy program szkolenia.
Na życzenie klienta.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu sprzedaży produktów luksusowych.
Absolwent Wyższej Szkoły Rolniczo – Pedagogicznej, specjalizacja Agrobiznes. Swoje doświadczenie sprzedażowe zdobywał w nast. obszarach: sektor publiczny, reklama i marketing, branża instalacyjna i budowlana, windykacje, rolnictwo, architekci i projektanci, sprzedaż dystrybucyjna. Ukończył szkolenia i kursy przygotowujące do profesjonalnej sprzedaży oraz zarządzania zespołami. Autor porad w cyklu „Od menadżera do trenera” dla portalu www.treco.pl oraz kompendium wiedzy dla menadżerów i trenerów „Typologia osobowości w praktyce”. Szkolenie pt. „Sprzedaż produktów luksusowych I marek premium” realizowane było przez trenera m.in. dla firm: YES – salony jubilerskie, JAGA, FORD, Mercedes Benz, Sukces Zamocowań, Benjamin Moore, BBI Development, PTWP SA, Gardinia.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone metodami warsztatowymi. Ćwiczenia , gry i scenki pozwolą uczestnikom na zastosowanie poznanych technik w praktyce. Zajęcia prowadzone przy użyciu metod audiowizualnych. Wiele ćwiczeń jest rejestrowana za pomocą kamery. Niezbędna wiedza teoretyczna jako wprowadzenie i podsumowanie przez trenera danego tematu. Szkolenie pełne wymiany doświadczeń i wzajemnych dyskusji uczestników. Przekazywana wiedza oparta na bieżących danych rynkowych oraz znajomości rynku.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.