Szkolenie jest przeznaczone dla przedstawicieli medycznych firm promujących swoje leki wśród lekarzy, a także farmaceutów. Adresatem mogą być zarówno nowopowstałe zespoły jak i zespoły, u których jest potrzeba zebrania i ugruntowania istniejącego doświadczenia.
Celem szkolenia jest wypracowanie przez uczestników jednolitego standardu wizyty lekarskiej i podniesienie jej poziomu jakościowego. Standard ten ma dać poczucie bezpieczeństwa dla przedstawiciela i podstawy do przeprowadzania skutecznej sprzedażowo promocji leków w gabinecie lekarskim. Korzyści należy upatrywać w rozwoju jednostki, zespołu jak i całej organizacji na rynku.
Ramowy program szkolenia.
1. Rola przedstawiciela medycznego w organizacji.
2. Przygotowanie do wizyty (baza a potencjał, zasada Pareto, merytoryka, cele jakościowe i biznesowe SMART).
3. Rozmawiać o pacjentach czy preskrypcjach?
4. Elementy i etapy wizyty lekarskiej.
5. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
6. Apteka – diagnoza, dystrybucja, odsprzedaż.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu przedstawicielstwa medycznego.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie przeprowadzanie jest w 80% w formie warsztatu oraz case study, gdzie uczestnicy mają okazje przećwiczyć, omówić i wyciągnąć wnioski z w oparciu o przeprowadzone symulacje realnych przypadków, z którymi mieli okazję się spotkać lub które czekają ich w przyszłości. Resztę uzupełnia niezbędny wykład w formie prezentacji multimedialnej oraz energizery mające na celu mobilizację grupy do aktywnej pracy.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.