Szkolenie jest przeznaczone dla przedstawicieli handlowych. Mogą to być reprezentanci firm farmaceutycznych jak również firm z innych branż, którzy bezpośrednio kontaktują się ze swoimi klientami. Adresatem mogą być zarówno nowopowstałe zespoły jak i zespoły, u których jest potrzeba zebrania i ugruntowania istniejącego doświadczenia.
Celem szkolenia jest wypracowanie przez uczestników jednolitego standardu wizyty i podniesienie jej poziomu jakościowego. Standard ten ma dać poczucie bezpieczeństwa dla przedstawiciela i podstawy do przeprowadzania skutecznego sprzedażowo spotkania, a także zbudować fundamenty długofalowej i korzystnej biznesowo współpracy z klientem. Korzyści należy upatrywać w rozwoju jednostki, zespołu jak i całej organizacji na rynku.
Ramowy program szkolenia.
1. Sprzedaż – jak ją zdefiniować?
2. Negocjacje handlowe jako specyficzna rozgrywka między sprzedającym a kupującym.
3. Jak działać aby przeprowadzić pozytywną transakcję handlową?
4. Budowanie pozytywnego kontaktu z klientem.
5. Radzenie sobie z pierwszym oporem klienta.
6. Odkrywanie interesów klienta.
7. Typologia klientów.
8. Ważne elementy wizyty aptecznej.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu przedstawicielstwa handlowego.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie przeprowadzanie jest w 80% w formie warsztatu oraz case study, gdzie uczestnicy mają okazje przećwiczyć, omówić i wyciągnąć wnioski z w oparciu o przeprowadzone symulacje realnych przypadków, z którymi mieli okazję się spotkać lub które czekają ich w przyszłości. Resztę uzupełnia niezbędny wykład w formie prezentacji multimedialnej oraz energizery mające na celu mobilizację grupy do aktywnej pracy.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.