Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej i pracowników działów obsługi klienta, działów handlowych.
Cel szkolenia.
Analiza STRUCTOGRAM® nie jest badaniem wartościującym. Nie ocenia, a pomaga zrozumieć sposób działania swój i innych.
Zaletą tej metody jest jej prostota, szybkość oraz jawność (z uwagi na to, że nie wartościuje ludzi) wszystkie wyniki widzi cała grupa uczestników, przez co analiza STRUCTOGRAM® może mieć natychmiastowe przełożenie na usprawnienie komunikacji w danym zespole, podniesienie umiejętności sprzedażowych czy negocjacyjnych (w zależności od rodzaju warsztatu, który przeprowadzany jest wraz z analizą STRUCTOGRAM®).
Zaletą jest także to, że jest to nowe narzędzie na polskim rynku, a co za tym idzie, nowy sposób pracy nad zmianą postaw pracowników zespołu.
Ramowy program szkolenia.
PROGRAM SZKOLENIA NA ZAPYTANIE.
Ogólny zarys możliwości jakie daje analiza STRUCTOGRAM®:
Kadrze kierowniczej:
usprawniania komunikację w zespole, wpływa na poprawę atmosfery w firmie, umożliwia nabycie umiejętności przeprowadzania indywidualnych rozmów z pracownikami, uczy bardziej indywidualnego i nastawionego na konkretne cele podejścia do zlecania ważnych zadań.
Sprzedawcom:
obsługa klienta i zarządzanie produktem, uczy koncentracji na potrzebach i upodobaniach klienta, podnosi kwalifikacje sprzedawców w zarządzaniu produktami, wpływa na wzrost efektywności firmy,
Zespołowi:
zwiększa zrozumienie i wpływa korzystnie na ogólną atmosferę wśród współpracowników, uczy nowych umiejętności porozumiewania się przydatnych w budowaniu zespołu.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Structogram Training System.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case study.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.