Szkolenie zamknięte Kategoria:

Structogram® Training System

Szkolenie jest skierowane do kadry kierowniczej i pracowników działów obsługi klienta, działów handlowych.
 

Cel szkolenia.

Analiza STRUCTOGRAM® nie jest badaniem wartościującym. Nie ocenia, a pomaga zrozumieć sposób działania swój i innych.    

Zaletą tej metody jest jej prostota, szybkość oraz jawność (z uwagi na to, że nie wartościuje ludzi) wszystkie wyniki widzi cała grupa uczestników, przez co analiza STRUCTOGRAM® może mieć natychmiastowe przełożenie na usprawnienie komunikacji w danym zespole, podniesienie umiejętności sprzedażowych czy negocjacyjnych (w zależności od rodzaju warsztatu, który przeprowadzany jest wraz z analizą STRUCTOGRAM®).

Zaletą jest także to, że jest to nowe narzędzie na polskim rynku, a co za tym idzie, nowy sposób pracy nad zmianą postaw pracowników zespołu.

Ramowy program szkolenia.
 

PROGRAM SZKOLENIA NA ZAPYTANIE.

 

Ogólny zarys możliwości jakie daje analiza STRUCTOGRAM®:

 

Kadrze kierowniczej:

usprawniania komunikację w zespole, wpływa na poprawę atmosfery w firmie, umożliwia nabycie umiejętności przeprowadzania indywidualnych rozmów z pracownikami, uczy bardziej indywidualnego i nastawionego na konkretne cele podejścia do zlecania ważnych zadań.

Sprzedawcom:

obsługa klienta i zarządzanie produktem, uczy koncentracji na potrzebach i upodobaniach klienta, podnosi kwalifikacje sprzedawców w zarządzaniu produktami, wpływa na wzrost efektywności firmy,

Zespołowi:

zwiększa zrozumienie i wpływa korzystnie na ogólną atmosferę wśród współpracowników, uczy nowych umiejętności porozumiewania się przydatnych w budowaniu zespołu.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu Structogram Training System.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case study.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT