Szkolenie jest skierowane do dziennikarzy, niezależnie od ich doświadczenia redakcyjnego i ma na celu:
- Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała partnerów biznesowych i ich nastawienia.
- Nauka lub przypomnienie zasad wykorzystania innych niż gestykulacja i mimika elementów komunikacji niewerbalnej m.in. przestrzeni, aparycji, czasu, zapachu do kreowania wydarzenia medialnego.
- Przećwiczenie umiejętności prezentowania własnych komunikatów z wykorzystaniem mowy ciała.
- Zdobycie wiedzy jak obronić się przed partnerami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania.
Ramowy program szkolenia.
Podczas szkolenie do jednego z warsztatów wykorzystywana jest kamera. Po nagraniu uczestnicy wspólnie z trenerem analizują nagrania z przeprowadzonych wywiadów.
1. Wprowadzenie. Komunikacja niewerbalna. Jak ją wykorzystać w pracy dziennikarza?
2. Mowa ciała dziennikarza i rozmówcy w czasie rozmowy w studio.
3. Mowa ciała w innych sytuacjach zawodowych.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu komunikacji niewerbalnej.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia, case studies.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.