Adresatami szkolenia są małe i średnie firmy produkcyjne lub handlowe zajmujące się sprzedażą produktów technicznych (narzędzia, urządzenia elektroniczne, materiały do produkcji itp.), których sprzedaż opiera się w dużej mierze o znajomość cech produktu.
Szkolenie przygotowywane indywidualnie na zlecenie klienta. Usługa polega na zebraniu informacji o sprzedawanym produkcie, jego zaletach, porównaniu z konkurencją itp. Następnym etapem jest przygotowanie konspektu prezentacji i samego szkolenia. Szkolenie skierowane jest głównie do handlowców zajmujących się sprzedażą produktów wymagających prezentacji. Daje handlowcowi pełną wiedzę o produkcie i o technikach jego sprzedaży. Dodatkowym efektem jest usystematyzowanie wiedzy o produkcie w firmie i łatwość wdrażania do pracy nowych handlowców.
Program szkolenia.
1. Zapoznanie z zasadami prowadzenia prezentacji.
2. Omówienie konspektu prezentacji i sposobu korzystania z niego.
3. Informacje techniczne (wiedza o produkcie).
4. Świadome i nieświadome potrzeby klienta.
5. Świadome i nieświadome obiekcje klienta.
6. Prezentacja cech produktu w kontekście potrzeb i obiekcji klienta.
7. Ćwiczenia praktyczne w prezentowaniu produktu (praca z katalogiem, próbkami itp.).
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i obsługi klienta B2B, kierowaniu zespołem handlowców, wprowadzaniu nowych produktów do dystrybucji, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń produktowych, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń z technik prezentacji i sprzedaży, tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania CRM, pisaniu tekstów reklamowych oraz artykułów sponsorowanych w oparciu o materiały techniczne.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.