Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do menadżerów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników obsługi klienta, telemarketerów itp.. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy praktycznej i udoskonalenie umiejętności sprzedaży, prezentacji handlowej oraz negocjacji w biznesie.
Program szkolenia (do uzgodnienia).
1. Prezentacje handlowe:
• rodzaje prezentacji handlowych,
• strategie rozpoczęcia prezentacji,
• elementy prezentacji,
• wykorzystanie multimediów w prezentacji,
• autoprezentacja podczas prezentacji,
• sztuka wywierania wrażenia.
2. Key Account Management:
• budowanie długotrwałych relacji z klientem (diagnoza oczekiwań klienta, mowa ciała w relacji sprzedaży, rozpoznawanie kłamstwa i manipulacji, bariery komunikacyjne zakłócające sprzedaż),
• kompetencje Key Accounta (oczekiwania klienta, budowanie relacji z klientem, nawyki i rutyna),
• wywieranie wrażenia (wizerunek społeczny, autoprezentacja w sprzedaży, zagrożenia i ograniczenia autoprezentacji),
• skuteczne zarządzanie relacją sprzedaży (style zarządzania relacjami z klientem, perswazja w sprzedaży, analiza efektywności sprzedaży, zarządzanie stresem i konfliktami).
3. Negocjacje w biznesie:
• style negocjacji,
• negocjacje jako skuteczny element sprzedaży,
• fazy negocjacji w sprzedaży (przygotowanie, rozpoznanie partnera, otwarcie rozmów, prezentacja i propozycja oferty, negocjacje właściwe, zakończenie rozmów i zawarcie porozumienia, działania ponegocjacyjne),
• co warunkuje skuteczny przebieg negocjacji?
• taktyki i techniki negocjacyjne oraz sposoby radzenia sobie z nimi.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu sprzedaży.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz warsztaty.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia