Szkolenie jest skierowane do mikro, średnich i małych firm posiadających osoby odpowiedzialne za handel i sprzedaż i ma na celu pokazanie metod przygotowania oferty sprzedażowej – dedykowanej pod klienta z gruntowną analizą potrzeb artykułowanych i nieartykułowanych przez klienta na spotkaniu i w dotychczasowych kontaktach mailowych/ telefonicznych.
Ramowy program szkolenia.
1. Zrozumienie produktu / usługi / działalności klienta.
2. Kluczowe potrzeby klienta.
3. Kluczowe obiekcje klienta w stosunku do dostępnej oferty rynkowej.
4. Potwierdzenie briefu z klientem – okazja do pozyskania dodatkowych informacji.
5. Sposób konstrukcji oferty.
6. Sposób konstrukcji prezentacji sprzedażowej.
7. Sposób konstrukcji oferty cenowej.
8. Furtka do negocjacji i wysłuchania opinii klienta.
9. Dostosowanie oferty i zamknięcie procesu ofertowego.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu ofertowania.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 10 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Mini wykład, prezentacja PP, warsztaty grupowe + coaching indywidualny , scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy, analiza sukcesów – najczęstsze przyczyny sukcesów.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.