Szkolenie skierowane jest do tych przedstawicieli szeroko rozumianej kadry kierowniczej, którzy [posiadając wysokie kwalifikacje w swojej branży] są zainteresowani rozwojem swoich osobistych kompetencji w obszarze zarządzania personelem i budowania trwale pozytywnych relacji interpersonalnych z klientami wewnętrznymi w swojej organizacji.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji kadry kierowniczej w zakresie zarządzania zespołem. Mamy tu na myśli w szczególności kompetencje dotyczące komunikacji z innymi ludźmi i wynikające z tego budowanie swojej marki jako lidera sprawnego, efektywnego ale także lubianego i budzącego szacunek. Szkolenie pozwoli również uczestnikom poszerzyć swoją wiedzę na temat roli menedżera w organizacji oraz zachowań i postaw tę rolę budujących.
Ramowy program szkolenia.
1. Kompetencje menedżera: co to znaczy dla Ciebie, co dla Twoich podwładnych, a co dla Twoich przełożonych?
2. Autoprezentacja i Twoje emocje: jak budować na co dzień trwale pozytywny wizerunek siebie?
3. Jak czerpać ze swoich sukcesów i tworzyć z nich trampolinę do kolejnych zwycięstw?
4. Osiągniesz wszystko, czego chcesz, jeśli pomożesz innym osiągnąć ich cele. Praca nad Twoim nastawieniem do grupy.
5. Komunikacja interpersonalna: czy słuchając słyszysz, a rozmawiając pytasz?
6. Każdy ma swoją mapę świata: jak się komunikować, aby trafiać w sedno?
7. Skuteczna informacja zwrotna: obydwie strony mają prawo informować o tym, co czują. Buduj trwałe przymierza.
8. 2+2=5. Efekt synergiczny w Twojej grupie.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu kompetencji menadżerskich.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Szkolenie jest nastawione na rozwój praktycznych umiejętności w podanym obszarze. Ma w związku z tym charakter warsztatów: kreatywna praca w podgrupach, wymiana wzajemnych doświadczeń i inicjacja praktycznych sytuacji z codziennego życia zawodowego uczestników.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.