Szkolenie zamknięte Kategoria:

Warsztat PR managera – media relations.

Szkolenie: Media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Poznają rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat znaczenia media relations dla organizacji.
  • Nabycie umiejętności tworzenia interesujących tekstów na użytek mediów.
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie kontaktów z mediami.


Ramowy program szkolenia:

1. Komunikacja to dialog.

2. Odpowiedź na pytanie dlaczego do tej pory nie zbudowałeś wartościowych relacji z mediami.

3. Wartościowe relacje z mediami jako istotny element budowania wizerunku firmy.

4. Przegląd mediów – gdzie chcesz być widoczny?

5. Opracowanie strategii komunikacji z mediami – warsztaty.

6. Media plan – czym jest, jak tworzyć?

7. Potrzeby i oczekiwania mediów.

8. Dziennikarz też człowiek, czyli poznaj swoją „publiczność”.

9. Budowanie bazy dziennikarzy – jak się za to zabrać?

10. Jak wykreować newsa? Czyli sposób na publikację materiałów prasowych.

11. Przyczyny odrzucenia materiałów.

12. Pisemne formy komunikacji z mediami.

13. Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów.

14. Kreowanie ekspertów, czyli jak sprawić, by media same prosiły o opinię, wypowiedzi, komentarze. Elementy personal brandingu.

15. Wypowiedzi publiczne.

16. E-PR – kontakty i zarządzanie współpracą z mediami internetowymi (w tym z blogerami, vlogerami – jak dobrać najbardziej           odpowiednich, ustalanie budżetu, rozpoczęcie współpracy).

17. Organizacja spotkań dla przedstawicieli mediów.

18. Patronaty medialne – po co, jak je uzyskać, od jakich mediów?

19. Zarządzanie sytuacja kryzysową.

  Informacja o prelegencie.

 Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu media relations.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT